Каталог

Загальні питання

Де ви розташовані територіально і як мені вас знайти в Києві? Чи можу я побачити товар «вживу»?
Які гарантії того, що замовлені мною товари від відомих брендів є оригінальними / виготовлені в Німеччині / не є підробкою?
Який термін виконання замовлення?
Я зробив замовлення на сайті, коли мені чекати дзвінка менеджера інтернет-магазину?
Я оформив і відправив замовлення, але після цього я вибрав ще один товар. Чи можна додати його до мого основного замовлення?
Які існують типи доставки?
Які способи оплати доступні?
Чи потрібні мені логін і пароль (реєстрація) для того, щоб здійснювати покупки?
Чому так довго триває доставка?
Як можна повернути товар, які є гарантії?

Часті питання про бонусну програму Storeo Club

Як стати учасником бонусної програми?
Які переваги участі у програмі?
Де можна подивитися кількість доступних бонусів?
Коли бонуси з'являться на моєму рахунку?
Який термін дії бонусів?
На що можна витратити бонуси?
Як використати бонуси?
Чому я не можу використати бонуси?
Чому мені не нарахували бонуси?
Як отримати бонуси за відгуки?
Якщо я оформлю повернення, мені повернуть бонуси?
Де можна побачити товари з бонусами?
Товар доданий в кошик prod