Де ви розташовані територіально і як мені вас знайти в Києві? Чи можу я побачити товар «вживу»?
Storeo – міжнародна торгова організація. Наш офіс і склад знаходяться в Німеччині. Доставку замовлень в межах Києва та відправлення замовлень в інші регіони України здійснює кур'єрська служба.
Ознайомитися з представленим асортиментом та усією продукцією ви можете на нашому сайті. Ми намагаємося надавати найбільш повну і точну інформацію від виробників про представлені товари. За додатковою інформацією, що цікавить, можна звернутись до менеджера.
Які гарантії того, що замовлені мною товари від відомих брендів є оригінальними / виготовлені в Німеччині / не є підробкою?
Storeo дорожить своїм ім'ям і репутацією, тому гарантує якість і оригінальність усіх товарів, які представлені на сайті. Наш магазин працює напряму з виробниками в кількох країнах Європи.
Який термін виконання замовлення?
Зазвичай термін доставки становить 7-10 днів з моменту оформлення замовлення. Якщо ви шукаєте товар у подарунок в максимально короткі строки, то маєте можливість обрати щось з розділу
«Подарунки з експрес-доставкою»>. Представлені там товари можуть бути доставлені протягом 1-2 днів.
Я зробив замовлення на сайті, коли мені чекати дзвінка менеджера інтернет-магазину?
Замовлення приймаються в порядку черги. Менеджеру потрібен деякий час (від 10 до 60 хвилин) для уточнення деталей про наявність і терміни доставки вашого замовлення. Після того, як менеджер буде мати всю необхідну інформацію стосовно вашого товару, він з вами зв'яжеться.
Я оформив і відправив замовлення, але після цього я вибрав ще один товар. Чи можна додати його до мого основного замовлення?
Є декілька варіантів, оберіть найзручніший для себе:
- Ви можете в телефонному режимі продиктувати менеджеру, що додати до вашого замовлення (якщо там одна або декілька одиниць товару).
- Ви можете оформити нове замовлення. Коли менеджер зв’яжеться з Вами, він об'єднає ваші замовлення і повідомить підсумкову суму обох замовлень (якщо до замовлення треба додати багато товарних позицій – різних кольорів, кількості і т.д.).
Які існують типи доставки?
Цю інформацію можна дізнатися на сторінці
«Доставка»..
Які способи оплати доступні?
Ви можете розрахуватися за товари готівковим і безготівковим способом. Якщо доставка буде здійснюватися в регіони країни, у Вас є можливість зробити повну або часткову передоплату. З розміром часткової передоплати можна ознайомитися на сторінці
«Оплата», або в кошику при оформленні замовлення.
Чи потрібні мені логін і пароль (реєстрація) для того, щоб здійснювати покупки?
Ні, реєструватися для здійснення покупок не обов'язково. Замовлення можна оформити як по телефону, так і через e-mail. Однак реєстрація на сайті надає вам ряд переваг, зокрема, для зареєстрованих клієнтів діє накопичувальна система знижок.
Чому так довго триває доставка?
Наша компанія працює напряму з виробниками продукції в Німеччині та інших країнах Європи. Наш головний склад знаходиться в Німеччині, звідки ми і доставляємо ваші замовлення, використовуючи індивідуальний підхід до кожного клієнта. Після підтвердження замовлення ми резервуємо потрібний вам товар на складі в Німеччині і гарантуємо доставити замовлення в обумовлені терміни.
Як можна повернути товар, які є гарантії?
Цю інформацію можна дізнатися на сторінці
«Повернення».